[linux-baslangic] Re: Mandrake 10 ve Surecom EP-320X-S

From: Gürkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Sat 15 May 2004 - 19:53:23 EEST

On Sat, 2004-05-15 at 20:32, isa necat wrote:
> Gurkan bey
> Ilginize cok tesekkur ediyorum. Fakat ben bir karacahil linux
> kullanicisiyim.Dediklerinizi denemeye calistim ama /etc/init.d/networking
> klasorunde start da yazsam baska turlu de denesem networking`i start
> edemedim.Komut hatasi verdi. Myson diye tanittigim modulu nasil kaldiracagim
> bilmiyorum. modprob fealnx parametresini nerden ve nasil verecegim. Hotplug
> aktif edip etmedigimi bilemiyorum. Mandrake bunu kurulumda otomatik
> yapmisti. Nasil kapatacagim bilmiyorum. Basiniza bela oldum farkindayim ama
> [...]

uh... evet oldukca yenisiniz anladigim kadariyla. modprobe fealnx
komutunu konsol'da root olarak vereceksiniz. ben mandrake - redhat v.s.
ilgilenmedigim icin networking'i nereden ve nasil restart edersiniz
bilmem bunun icin mandrake'ci arkadaslardan -PING REPLY- beklemeniz
gerekiyor :)

modul'u nereden yuklediginizi bilmiyorsaniz isiniz zor: lsmod ile
ciktiyi inceleyip myson ile ilgili modul'u bulmaniz gerekiyor...

Gurkan ASLAN

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin