[linux-baslangic] Re: libcrypto ve libssl hatas?(Kopete)

From: Emre Kadıoğlu (emrek@imeyil.com)
Date: Thu 13 May 2004 - 12:04:33 EEST

>Merhabalar... oncelikle listede ve linuxte yeniyim bu ilk mailim herkese slmlar..
>
>Mandrake Linux 10.0 ? kurdum ard?ndan denemek icin ise Redhat 9 u kurdum.. redhat
>daha cok hosuma gitti.. ancak icinde Kopete yi bulamad?m.. Gaimdende
>hoslanmad?m. internetten Kopete yi buldum ve indirdim (kopete-0.7.3-1.i386.rpm
>kopete-0.8.0-1.i586.rpm )..kopete-0.8.0-1.i586.rpm i kurarken su hatay? ald?m
>
>libcrypto.so.0.9.7
>libssl.so.0.9.7

bu iki dosya openssl* pakeitne ait.
bu sekilde bulamadigin dosyalarin hangi rpm paketine dahil oldugunu
bulmak icin
rpm.pbone.net e aratabilirsin

>bunlar?n sistemde bulunmad?g?n? ve yuklemem? ?sted?.. netten arad?m ancak
>bulamad?m.redhat?n tum updateler?n? yapmama ragmen cozemed?m.
>
>ayr?ca kopete-0.7.3-1.i386.rpm kurdum fakat duzgun cal?st?g?n? soyleyemem ve son
>surumu kullanab?lmek ?st?yorum. sonlar?ndaki i386 ve i586 n?n tam anlamlar?n?
>b?lm?yorum ama san?r?m isletim sistemiyle alakal? b?r durum. kopete-0.7.3-1.i586.rpm
>g?b? b?r paket zaten bulamad?m.

i386 i586 athlon paketin hangi mimariye gore optimize edildigini
gosterir. bu tarz programlarda 386 kullanman ya da athlon kullanman bisi
farkettirmez ama kernel glibc vs paketlerde
sistemine uygun olanini kullanman daha iyi olur.

>k?saca kopete-0.8.0-1.i586.rpm y? redhat 9 a kurmak ?st?yorum. bu paketler? nereden
>bulur ve nas?l yukler?m?

birinicisi redhat 9 deil fedora core kur. redhat 9 da guncelleme destei
kalkti. ayrica fedora da ki paketler daha guncel
bi de boyle baimlilik problemleriyle ugrasmamak icin yum ya da apt kullan.

>libcrypto.so.0.9.7
>libssl.so.0.9.7
>
>Not... kopete d?s?nda tavs?ye edeb?leceg?n?z b?r ?nstant mes.. program? varsa
>soylersen?z sev?n?r?m :)
>
>tesekkurler
>sayg?lar
>
>---
>linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
>http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz.
>Bu listeden cikmak icin

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin