[linux-baslangic] Update

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gbhl.org.tr)
Date: Thu 13 May 2004 - 10:57:14 EEST

Merhabalar,
Re Hat 9.0 ile gelen php ve mysql'i update etmek istiyorum. En son versiyonlari yükleyebilmek için sitelerinde tar dosyalarini indirdim. Sistem üzerinde yüklü olanlari update etmem için belirli bir yol izlemem gerekir mi, yoksa eski versiyonlari uninstall edip yenilerini mi yüklemem gerekir? Update ile ilgili olarak yapmam gerekenleri anlatan bir kaynak mevcut mudur?

Tesekkür ederim

Erdal
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin