[linux-baslangic] Rv: Re: Apache HCF Modem

From: Bora (bora@portakalteknoloji.com)
Date: Wed 12 May 2004 - 01:25:49 EEST

Merhaba,

İste "yerel dagitim"in guzelligi de burada. Varolan cekirdek yamasini yeni
cekirdek surumune (2.4.x) gore degistirip cakmislar GL3.0'a. Helal olsun.

Aslinda "ozgur yazilim" dedigimiz seyin "ozgur" olmasi da bu iste.
"Birileri" kendisine (ulkesine) ozel bir "gereksinim" nedeni ile kodlarda
degisiklik (yama) yapmakta "ozgur". :-)

Python kodlari tahminen KPPP tarzi baglanti kolayliklaridir. Onlar da
gerekli haliyle.

Sevgiler.

Bora.