[linux-baslangic] conexant modemler

From: Levent Güzel (l_guzel@softhome.net)
Date: Tue 11 May 2004 - 01:55:26 EEST

merhaba ben conexant hsf modem kullanıyorum ve modem için sürücüler
internette mevcut. Ancak ne yazıkki bu sürücüleri conexant (linuxant)
üretiyor ve paralı. gerçi bedava da kullana biliyorsunuz ama ozaman 14 k
olarak modeminizi kullanmak zorunda kalıyorsunuz. Acaba böylebir modem
kullanan arkadaşlar var mı? Varsa onlar sürücüleri nereden temin ettiler?
2.4.22 çekirdeğe sahip bir gelecek linux kullanıyorum. Yardımcı
olursanız sevinirim.

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin