[linux-baslangic] Rv: Hangisi nasil yani

From: Bora (bora@portakalteknoloji.com)
Date: Mon 10 May 2004 - 22:16:23 EEST

Merhaba,

Her seyi adim adim almanda fayda var. Onerim Linux'un arka planda nasil
calistigini ogrenmeye baslaman. rc dizinleri bunun bir ornegi.

Ag hizmetleri hakkinda da oncelikli olarak Samba konusunda calismani
onerebilirim.

Her iki konuda da Gorkem Cetin ile Baris Metin'in Linux Ag Yonetimi kitabi
sistemli bir baslangic yapmana yardimci olabilir. Bunu listelerde tartisarak
desteklersen kisa surede bir cok Linux yoneticisi etkinligini basardigini
gorup mutlu olacaksin.

Bora.