[linux-baslangic] Re: server backup için öneri

From: Abdullah GÜNEY (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Fri 07 May 2004 - 09:45:09 EEST

Linuxda backup üniteleri kullanmada bir sikinti yok. Zaten windowsun
olmadigi zamanlarda *nix ler sorunsuz bu isi hallediyorlardi. Biz de
kurumumuzda otomatik olarak tum yedeklerimizi tape-backup unitelirine
aliyoruz. Sadece alistiginiz windowsdaki hazir wizardlarla ayarlama yapmak
yerine oturup cron larla ve scriptlerle yedekleme scripttini hazirlamaniz
gerekiyor. Sorun yasadiginizda destegi yine bu listeden alabilirsiniz.

Kolay gelsin

Abdullah