[linux-baslangic] Re: Asus Marka Laptopa RedHot 9 kuramıyorum

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 06 May 2004 - 19:50:53 EEST

Mailinizi dogal olarak cozemedim...
Ama ben dell marka notebook'uma kurdum linux.
Tam performans (hala minik wireless sorunlari var sanirim,
wireless bi yer bulsam cozcem ama kesin) kullanabiliyorum.

Gentoo ve Slackware sorunsuz kuruldu. (Gentoo kendisi kurulmadi tabi,
resmen ben kurdum)

Notebook'unuzun modeli ile google'da linux keywordunu birlestirip aratirsaniz
eminim pek cok forum ve mail listesinden ipucu toplayabilirsiniz...

redhat biraz eski kaldi. Acizane tavsiyem fedora kurun eger illa kuracaksaniz.
Olmadi gelecek linux 3.0 kurun. ayni isi gorur ve fena da diil.
Mandrake deneyin. (ama son versiyonlardan olsun)

Bir de kurulumda grafigi iptal ederseniz daha garantili bir cozum alirsiniz.

Veee, son bisi daha, knoppix ile bir deneyin (3.3 ile tercihen) eger sorunsuz
aciliyorsa notebook'unuzun linuxla alip veremedigi yok, pasa pasa calisacak
ama naz yapiyor demektir.

Saygilar.
Umut Demirhan

Serkan> Content-Type: Text/Plain;
Serkan> charset="iso-8859-9"
Serkan> Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Serkan> Merhaba Asus MS6 Model Laptopum var. RedHat kurmak istiyorum kurulum
Serkan> s=FDras=FDnda ilk donan=FDm listesini s=FDral=FDyor ve ekran karar=FDyor =
Serkan> ne yapmam
Serkan> gerekir.=0D
Serkan> =0D
Serkan> Ekran Kart=FDm Ati Radeon Mobility 9600 =0D
Serkan> =0D
Serkan> Serkan G=FCltekin
Serkan>
Serkan>
Serkan> -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
Serkan> -- Type: image/gif
Serkan> -- File: 09_left.gif
Serkan>
Serkan>
Serkan> -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
Serkan> -- Type: image/gif
Serkan> -- File: 09.gif
Serkan>
Serkan>
Serkan> -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
Serkan> -- Type: image/gif
Serkan> -- File: IMSTP.gif
Serkan>
Serkan>
Serkan> -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
Serkan> -- Type: Image/gif
Serkan> -- File: 09_B.gif
Serkan>
Serkan>
Serkan> ---
Serkan> linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
Serkan> http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz.
Serkan> Bu listeden cikmak icin
Serkan> <a href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"> tiklayiniz</a>
Serkan>
Serkan>

dangerous content, and is believed to be clean.