[linux-baslangic] Re: Linux'te hangi modem

From: Serbülent ÜNSAL (ozgurruh_s@yahoo.com)
Date: Wed 05 May 2004 - 15:49:28 EEST

Size tavsiyem internal modem kullanmamanız
olacaktır.
Fiyat olarak 20 $ civarında bir fark vererek
alabileceğiniz extenal bir modem hem linuxla daha
sorunsuz anlaşacak hemde internet
bağlantınızın daha
performanslı olmasını
sağlayacaktır. Us robotics in bazı
modellerinin sorunsuz
çalıştığınıda
duymuştum ama hiç görme şansım
olmadı.

Linux işletim sisteminin conexant çipsetli modemi

=====
BE THE SOURCE WITH YOU