[linux-baslangic] Cep Telefonun Sisteme Tanıtımı ve GPRS Bağlantısı

From: CENK OZEREN (cenk.ozeren@ykb.com)
Date: Wed 05 May 2004 - 14:48:48 EEST

Merhaba,

Orta düzeyin üzerinde bir bilgisayar kullanıcısıyım.
Ancak Linux'ta yeniyim.
Mandrake 10.0 kurdum.
Ericsson T65 cep telefonumun COM1 girişinden bilgisayara bağlı.

Öncelikli problem sistem cep telefonumu görmüyor.
Bununla ilgili tanıtımı nasıl yapabilirim?

İkinci problem ise telefonumu modem olarak tanıttıktan sonra GPRS ile
ilgili ayarları nasıl yapmalıyım.
Kapsamlı bir soru olduğunu biliyorum.

Konu hakkında bana kaynak göstermeniz bile benim için yeterli.
Şimdiden teşekkürler.
 (Embedded image moved to file: pic20601.pcx)

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: application/octet-stream
-- File: pic20601.pcx

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin