[linux-baslangic] vi ile 115 satirin basina '#' eklemek

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Tue 04 May 2004 - 15:09:26 EEST

Merhaba,

Bir dokumanin ve 115 adet satirin hepsinin basina "#" eklemem gerekiyor.

Hangi komutu vermek gerekiyor? Yardimci olursaniz sevinirim..

on bilgi: ":h" sonrasi hayli dolastim, basim dondu, bulamadim.. mutlaka var, ancak ben bulamadim.

izninizle bir ikinci soruyu sorabilir miyim? hex karakteri degistirmek mumkun ancak bir hex karateri find/replace yapabilmek icin ":h" icinde tanimlanan ":[:xdigit:]" seklindeki yardimi uygulamada basarili olamadim. Bu nasil acaba nasil uygulaniyor? bir ornek yazabilir misiniz?

ek bilgi:
dagitim: slackware 9.1;
vi= aslinda 'vi' bir alias; programin aslen 'elvis' vers.: 2.1..

linux, saygi ve tesekkurlerimle,

saydin@anadolu.edu.tr
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin