[linux-baslangic] Re: yetkililere rica (gonullulere oneri)

From: Kevser Gocmen Topal (kevser@boun.edu.tr)
Date: Sun 02 May 2004 - 20:24:27 EEST

Ben onerdiginiz ve benzeri siteleri zaten okuyorum.
Okuyacagim da.
Benim derdim Turkiyedeki Linux kullanicilari icin bir adim oteye gidebilmek
onerdiginiz site turkce degil gelin gorunki biz turkuz LKD bunu icin var
hadi onerilerle konusalim

oneri 1. Senlikde linux felsefesi ile ilgili bi konusma yapalim (belki de var
bilemiyorum)

oneri 2. yukarida adi gecen siteyi turkcelestirelim (boylece benim ilk sorumu `
kime ne kadar linux lazim ` sorusunu halletmis oluruz.

ilk mailimi attiktan sonra dusundum de
konu basligi yanlis aslinda
`yetkililere rica`

burada yetkili yokki gonullu, cok gonullu yada daha az gonullu var.
Dunku semineri dinledim ve dusundum; Fatih Akyuz un bir cumartesi ogleden
sonrasi yapilacak daha eglenceli bir isi yokmuydu. Anlattigi seyleri
memnuniyetle anlattigi kesindi. Gonullulugun tanimi bu aslinda.

Neyse buradan sonrasini uzatmayayim.

Ilginize tesekkurler.

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin