[linux-baslangic] Re: yetkililere rica

From: Arda Çetin (arda@linuxmarket.org)
Date: Sun 02 May 2004 - 15:33:09 EEST

Selamlar,

Bazi seyleri demek ki anlatabildigimizi bilmek guzel bir sey..
Gunde belki 5-10 kere listelerden, site forumlarindan veya irc kanalindan hergun
ayni sorular geliyor.Sizinde soylediginiz gibi bunlarin hepsini her gun
tekrarlama gibi bir kapasite yok ne yazik ki.Hatta bazen dusunuyorum, bu
arkadaslar bizi her soruya illa cevap vermek zorunda olan bir -irc
kanalindayken- bot bu saniyorlar...
Bende GNU/Linux'a ilk basladigim zamanlarda herkez bana birkac site baglantisi
veriyorlar ve "oku" diyorlardi.Nedenini ilerki zamanlarda anlabilmistim..

Iyi calismalar,
Arda Cetin

Quoting Kevser Gocmen Topal <kevser@boun.edu.tr>:

> Merhabalar
>
> Hazir konu acilmisken
> bende bu siteden beklentilerimi biraz anlatmak isterim.
>
> Bende Linuxu tam bilmeden kullananlardanim (bodoslama daldim)
> Aklima takilan seyleride anlatabildigim kadariyla siteye ifade edip cevap
> almaya
> calisiyorum.
> Bir cok soruma cevap aldim ama bazilari icin bende belgeler.org adresine
> yonlendirildim.
>
> Bunun gerekli oldugunu biliyorum. Siteye her yeni katilana bestan linuxu
> [...]

Arda ÇETIN
http://www.LinuxMarket.org
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin