[linux-baslangic] Knoppix debian ve fat32

From: Emre Kadioglu (emrek@imeyil.com)
Date: Sat 01 May 2004 - 23:32:12 EEST

Merhaba,

Dual boot bir bilgisayarim var biri 120 gb dieri 40 gb
120 lik olanda bi 10 gb lik fat32 var gerisi ntfs 40 gb de ext3 ve swap var.
Normalde Fedora kullanicisiyim. Bu cok ovulen Debian daitimini
yuklemeye karar verdim
listede atilan maillerden en iyi yolun net-install yapmak oldugunu
dusundum ve 100 Mb lik Sarge
net-inst cd sini cektim gerekli ayarlari yaptim ve sectigim paketler
yuklenmeye basladi
sabah kalktigimda %94 u yuklenmis durumdayken tikanmisti gereken dosya
yansidan indirilemiyordu 404 hatasi:)
tekrar tekrar yukletmeyi denedim ama basarili olamadim ayni hata dosya
bozuk...
neyse dedim leave yaptim fakat hic bir ayar yapilamadan konsola dustum
X tam olarak yuklenemedigi icin conf bile yoktu
bende knoppix cd sinden yukleyip apt ile geri kalanlari kurarim dedim.
knoppix i kurdum ve bazi conf dosyalarimi almak uzere fat32 olan kismi
winde D: mount ettim
gerekli dosyalari aldim vs vs fakat sonra wine gecince d: surucum kayboldu..
bilgisyar yonetiminden etkin olarak goruyom fakat d: isimli bir surucu
yoktu knoppix ten bu dosyalara erisebiliyordum ama winden erisemiyordum
google da biraz arama yaptim ama bir sonuc alamadim norton vs de fayda
etmedi en son yedek alip o bulumu winde yeniden yarattim. bu sefer win
goruyodu.. Sorun knoppix temi diye merak ettim ve tekrar denedim.(mount
ettikten sonra umount yapmistim) ve yine ayni sey oldu
ne gibi hata olabilir
yardimlariniz icin tesekkurler

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin