[linux-baslangic] Re: Login name ve Password sorunu !!

From: hduman (hduman27@superonline.com)
Date: Sat 01 May 2004 - 17:22:58 EEST

www.gorselegitim.com adresinde asagidaki tanıtım videolarindan root
sifresinin resetlenmesiyle ilgili anlatimi izleyebilirsiniz

ÇIKTI - MANDRAKE LINUX 9.2 Görsel Eğitim Seti

TOPLAM 36 Saat 22 Dakika

Neden Linux, Neden Serbest Yazılım?
Linux ve Serbest Yazılım Size Neler Sağlar? Linux işletim sisteminde,
Windows işletim sisteminde yaptığınız hemen hemen herşeyi yapabilirsiniz.
Üstelik Linux sistem güvenliği ile.
Microsoft Office uygulamalarının Linux eşdeğeri olan OpenOffice paketi ile
de ofis işlemlerinizi yürütebilirsiniz.
Hem de Microsoft Office ile daha önce hazırladığınız dosyaları da kullanmaya
devam ederek.

İşte her geçen gün popülerliği artan bu Linux sürümlerinden ve en yaygın
olanlarından biri olan Mandrake Linux sistemini öğrenmek isteyenler bu
setimiz tam size göre.

Sistem uzmanlarına bile yardımcı olabilecek bu seti kaçırmayın.
Eğitim Seti 10 CD'dir, bunun 6 CD'si eğitim, kalan 4 CD' de
Mandrakelinux 10.0 Community sistemini içerir. Yani eğitim setiyle birlikte
işletim sistemini de alacaksınız.
Mandrake Linux Eğitim Seti, Flash Player desteği olan tüm browser'larda
çalışır. Bu da neredeyse platformdan bağımsızlık demektir.
Linux, Windows, Macintosh... tüm sistemlerde çalışır.

  Örnek anlatımları izlemek için sağdaki resimleri tıklayınız.