[linux-baslangic] Slackware pkgtool

---------

From: Serdar Şahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Wed 31 Mar 2004 - 02:10:38 EST

    Dünkü cevaplarınız için çok teşekkürler..

    Birde şöyle bir sorum olacaktı. Slackwarede pkgtool ile programı
    kaldırıyorum fakat tam kaldırmıyor. Halen komutları duruyor bin klasorunde..
    Ben tamamiyle temiz olarak nasıl kaldırabilirim?

    Birde şöyle bir sorunum var slackware 9.1 de mysql sorun veriyor. Yaptığım
    google araştırmaları sonucunda mysql_install_db komutunu verip mysql in db
    lerini install etmem gerektiği sonucuna vardım. Fakat db leri yüklediğini
    söylüyor ama hiç bir şekilde db yüklemesi yapmadan orayı geçiyor. Bu sorunu
    nasıl hallederim?

    Şimdiden Teşekkürler

    Saygılarımla,

    Serdar Şahin