[linux-baslangic] Re: Modem icin tavsiye

---------

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Wed 31 Mar 2004 - 03:15:52 EST

    Bende laptoptaki HSF modem www.linuxant.com dan temin ettigim paketler gayet
    güzel calisiyor.. Yeni modeme verecegin parayi bence buradan alacagin pakete
    ver.. ücreti cok cüzi idi. simdi unuttum..
    Eger yükleme ile ilgili sorunlarin olursa bildir, ama yeteri kadar iyi
    aciklanmis install dosyasinda.. Sen yinede sormaktan cekinme..

    --
    "Anstatt News zu lesen, solltest Du dann lieber amerikanische Sitcoms
    konsumieren; da sagt Dir das Konservenlachen, wo der Witz war."