[linux-baslangic] Re: Linux'un arkasindaki win makineyenasilerisilir?

---------

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@axtelsoft.com)
Date: Mon 29 Mar 2004 - 09:58:48 EST

    Merhaba Enver Bey,
    Biraz daha ipucu vermeniz mumkun mu?
    Internet uzerinden bulabildigim kaynaklarda, win-linux-win baglantisina
    yonelik aciklayici bir ornege rastlayamadim.
    Putty-SSH/Tunnels sayfasindaki parametreleri de tam yorumlayamadim. Tüneli
    acik tutmak icin lokalde (Local), uzak makinede de (Remote) secenegini
    aktive ederek her iki tarafta da putty calistirmak mi gerekiyor? Peki bu
    acik tunelden her iki uc makinenin konusmasini nasil saglayacagiz?
    Ya da soyle sorayim: win-linux-win baglantisini saglayip surdurmek icin
    sadece putty veya -L parametresi ile sshd yeterli oluyor mu? Baska bir
    programa gereksinim yok mu?
    Bunu da yanitlarsaniz, baska soru sormayacagim.
    Saygilar.
    Ahmet Aksoy