[linux-baslangic] fat32 & izinler degistirilemiyor uyarisi

---------

From: ERGIN ALTINTAS (EALTINTAS@dho.edu.tr)
Date: Mon 29 Mar 2004 - 09:20:41 EST

    Merhabalar;
    Mandrake 9.2 (ağırlıklı) ve Windows XP'yi beraber kullanıyorum pek çok dosyamı
    ortak kullandığımdan bir FAT32 partition oluşturdum. Böylece dosyalarımı hem
    linux hem windows altından rahatça kullanabiliyorum.

    Fakat linux altında fat32 partition'a yazma yaptığımda dosya izinlerinin
    değiştirilemediğine dair uyarı alıyorum. (Fat32'nin yapısını linux dosya
    sistemine göre yetersiz olduğu için)

    Bu uyarıyı sürekli almak insanı rahatsız ediyor. Bu uyarıyı iptal etmenin bir yolu var mı?