[linux-baslangic] Re: mysql mandrake php

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 29 Mar 2004 - 08:09:16 EST

    > Php ve mysql kullanarak internete bazi bilgiler acmak istiyorum.
    > Mandrake 9.2 kullanarak mysql ile nasil calisa bilirim ? görüntüleme
    > araci olarakta php kullanmak istiyorum ...
    >
    > mümkün mü ? nasil ?

     Mandrake denetim masasindan Apache sunucusunu ve ihtiyaciniz olursa
    php ile ilgili paketleri kurmaniz yeterli, gerekli dosyalar cd lerinizde
    mevcut olmali.

     Daha sonra sistem servislerinden apache yi calistirdiginizda ilgili
    dosyalar hazir gelecek. Apache nin ayarlarini kendinize gore duzenlemek
    isteyebilirsiniz.

     http://seminer.linux.org.tr

     de konu ile ilgili seminer notlari mevcut.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens