[linux-baslangic] zoom x4'u pasif adsl olarak kullanmak

---------

From: Onur Yaşarlar (oyasarlar@dsl.ttnet.net.tr)
Date: Sun 28 Mar 2004 - 15:27:35 EST

    Arkadaslar zoom adsl x4 modem kullanmaktayim. Bu modemin router olarak
    calismasini nasil durdurabilirim. 81.x.x.x olan router ipsini direk
    ethernet uzerinden makinama vermek istiyorum. (pasif bir adsl modem
    olarak kullanmak istiyorum) pppoE gibi bir protocol kullanmam gerekiyor
    mu?

    Bu konuda yol gosterici olmanizi diler herkese iyi calismalar dilerim.

    Saygilar

    Onur Yaşarlar