[linux-baslangic] Re: linux makineden windows makineye backup yontemi sorunu

---------

From: Serdar Aytekin (serdar-linux@eximinter.com)
Date: Fri 26 Mar 2004 - 10:27:21 EST

    Belki daha pratik cozum veya oneri sunan olabilir ancak,

    Windows makine uzerine cygwin, ssh ve rsync kurup yine rsync ile linux
    makinelerinizden windows makinenize backup alabilirsiniz.

    http://optics.ph.unimelb.edu.au/help/rsync/rsync_user.html adresinden
    faydalanabilirsiniz.

    Saygilarimla,
    Serdar Aytekin