[linux-baslangic] Re: Red Hat !

---------

From: Emre Kadioglu (emrek@imeyil.com)
Date: Fri 26 Mar 2004 - 18:28:29 EST

    Size onerim (ingilizceniz yeterli ise) Complete Idiot's Guide To Linux
    ile baslamaniz
    pdf olarak kazaa e-donkey den falan bulabilirsiniz
    Daha ileri Seviyeler icin Newbie Administrator's Guide olabilir.
    Kitaplari okurken mutlaka bilgisayar basinda olun ve her okudugunuzu
    uygulayin
    kurcalamaktan korkmayin. Bu yüzden pdf ler daha rahat oluyor. Turkce
    istiyorsaniz da
    Gorkem Cetinin kitabi yeterli baslangic icin.
    Ayrica O'Reilly nin kitaplarina bakin isterseniz