[linux-baslangic] Samba Kilitleniyor..

---------

From: SEDAT ONUR ORAKOGLU (sedatonur@isbank.net.tr)
Date: Fri 26 Mar 2004 - 19:20:46 EST

    Merhabalar...
    problemim büyük..
    mandrake 9.1 üzerinde samba ile fat32 partition ları paylaştırdım. ancak paylaşımlardan yüklü miktarda veri almaya yada yazmaya kalkıştığım zaman linux kilitleniyor.
    daha da kötüsü yazma işlemi yapıyorsam eğer yazmaya çalıştığım klasörlerin içerisi alakasız binlerce dosya ile doluyor. ve dosya toplam boyutları 6-7 TB (bu kadar bekleye bildim) gibi rakamlar ile gösteriliyor. bu durumda onları silemiyorum bile.
    problem hakkında yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim.