[linux-baslangic] Re: kulusture linux

---------

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Fri 26 Mar 2004 - 07:03:38 EST

     Oncelikle bu makinayi ne amacla kullanacaksiniz onu belirlerseniz,dagitim
    secmek cok kolay.Oylesine deneme/ogrenme amacli kullanacaksaniz hemen
    hemen tum dagitimlari masaustu olmadan kurup kullanabilirsiniz.Bunun
    yaninda Vector Linux u deneyebilirsiniz.Biraz ugrasirsaniz X i
    calistirir,internete masaustu ortamda da girebilirsiniz.Diger taraftan
    Slackware olabilir.Debian olabilir.Disket dagitimlar olabilir.(muLinux)
    Suse kurmak isterseniz size biraz sorun cikarabilir ama onun icinde 100mb gibi
    bir swap alan acar,deneyebilirsiniz.Eger yeniyseniz ve elinizde
    de bir cdrom varsa cd den calisan Knoppix i deneyebilirsiniz.O sizin icin
    gerekli pek cok ayari yapacaktir ama masaustu olarak kullanmak daa
    zor:)Secim sizin...
    Daha fazla bilgiyi liste arsivlerinde ve google da bulacaksiniz.