[linux-baslangic] Re: Red Hat !

---------

From: Bora Gungoren (bora@portakalteknoloji.com)
Date: Fri 26 Mar 2004 - 13:01:55 EST

    Gorkem Cetin'in Linux Isletim Sistemi kitabinin en son baskisi Red Hat
    9'a yonelikti. Iyi bir baslangic olacaktir. Sanirim ayrica piyasadaki en
    guncel kitap.

    Ondan sonra linux.org.tr'deki seminer notlarindan tut belgeler.org'a dek
    bir cok Turkce kaynak var. Ayrica bu listeler var. :-)

    Onemli olan baslangici yapmandir.

    Bora Gungoren
    Portakal Teknoloji.

    26-03-2004 Cuma günü saat 17:40 sularında, Ali Abbas dedi ki: