[linux-baslangic] Neden SLackware 9 un devamı :)

---------

From: Suha Celik (s_suha@gmx.net)
Date: Thu 25 Mar 2004 - 09:55:43 EST

    ftp.linux.org.tr de 9.1-iso klasoru var ama cdlerin imageleri yok :)

    bende şimdi 9.1 i indirmeye başladım zaten ama komşudan yunaninstandan
    linux.org.tr beni dışladı ya:)

    9.0 tek cd diye indiriyodum. Aslında hiç kullanmadım Genco hocamın tavsiyesi
    üzerine onu indiriyorum ve kuracam ama daha kendime bir sürüm bulamadım.
    Suse 9 a ulaşamıyorum ve o kadar da çekici geliyor. Debian 3.0r2 de çok CD
    çok yer kaplar mantığı vardı ama şimdi indirmeye başladım.

    Bakırköyde interneti yavaş olupda CD temin edemeyen arkadaş varsa yardımcı
    olabilirm elimde epey linux sürümü oldu :)

    İyi çalışmalar
    Suha ÇELİK