[linux-baslangic] Yazici Sorunu [Canon BJC-2000]

---------

From: Emre Kadioglu (emrek@imeyil.com)
Date: Thu 25 Mar 2004 - 20:00:20 EST

    Gecenlerde Canon BJC-2000 model bir printer elime gecti.
    Cups kullaniyorum. Modeli taniyor. Yaziciyi tanittim. Surucu icin works
    well denmis.
    fakat daha once hic karsilasmadigim bir sorunlarla karsilastim. Yazici
    da hic bir problem yok ayni makina da
    windows ta var onda gayet iyi calisiyor.
    1) Bir seyi yazmaya basladigi zaman sayfayi bitirmeden tekrar
    baslayabiliyor.
    Mesela yazdirmak istediginiz dokumani bitirmeden ayni sayfa icinde
    tekrar baslatiyor.
    Mesela Printer Test Page diye basliyor bir kismini basiyor sonra ayni
    sayfa icinde tekrar basliyor.
    bir sayfa da ayni basligi 3-4 kez basabiliyor.
    2) cok dusuk kalitede yaziyor. Ayarla windows la ayni olmasina ragmen
    cok dusuk kalitede basiyor.
    3) Windowsta yazdirdigim dan cok daha yavas yaziyor.(?) ayni sayfayi
    yazdirmayi denedim windows ta 20 sn de yazdi
    linuxle 80 sn surdu.

    Simdi sorun nerden kaynaklaniyor olabilir.
    Ve Ne yapabilirim.

    Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim.

    İyi Calismalar,