[linux-baslangic] Re: dijital fotograf makinası + fedora core 1

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 23 Mar 2004 - 01:33:07 EST

    Selamlar..

    Sanirim ffmpeg boyle bir sey yapiyordu, bir kontrol etmek lazim..

    ffmpeg ile jpg -> mpeg2 cevrim yaparsaniz, bunlari da ISO yapip cd'ye
    basarsiniz olup biter herhalde. jpg'yi mpeg yapmanin en kolay yolu, bir
    suru kopya yapip m-jpeg'den mpeg-II ye cevirmektir ama uzun is, en
    azindan 40-50 satir script yazmak lazim..ffmpeg bunu tek satirda
    halleder, birde uzerine muzik filanda ekler saniyorum..

    Saygi ve sevgiler..