[linux-baslangic] Re: dijital fotograf makinası + fedora core 1

---------

From: Ersan YILDIRIM (yersan@gmx.net)
Date: Mon 22 Mar 2004 - 15:00:08 EST

    Merhabalar
    cevab=FDn=FDz icin tesekkurler=20
    gtkam kullaniyorum fakat benim dijital fotograf makinami tanimiyor
    bir aralar bu sorunla ilgili bir cevap yazilmisti fakat listede bir turlu b=
    ulamadim
    anladigim kadari ile fotograf makinasini sda olarak taniyor fakat bu sda yi=
     nasil baglayacagimi bulamadim
    tesekkurler

    Emre> Merhaba,
    Emre>=20
    Emre> Yanlis hatirlamiosam gtkcam ya da gtkkam isimli :) bir programda
    Emre> yapabilioduk... cogu kameran=FDn destegi var di icinde
    Emre>=20
    Emre>=20
    Emre>=20