[linux-baslangic] Re: Debian da SCSI sorunu

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Mon 22 Mar 2004 - 11:58:43 EST

    Mon, 22 Mar 2004 06:36:55 -0800 (PST) tarihinde
    deded deded <masternumba@yahoo.com>'nin yazdıkları:

    > Cok sey istiyorum gibi gelecek ama nette bakiyorum tr
    > yansisini bulamadim. elinizin altinda var mi ulaknet
    > de bir yansi?
    >
    > Bir de bu Sarge jidgo nun yeni surumu mu olacak?

    jidgo tamamen ayrı birşey, yansı ve kullanıcıların tek bir sunucuya
    yüklenmesinin önüne geçmek için düşünülmüş. çünkü 300 kadar debian
    yansısı olmasına rahmen pek çoğu iso dosyalarını yansılamaz. jidgo ise
    mirrordaki debian paketlerini indirdikten sonra birkaç işlem ile iso
    dosyasını oluşturur.

    * bu arada eğer 3.0r2'ye downgrade etmeyi düşünüyorsanız "net install"
    cd si kullanmanızı öneririm. 30 ya da 100 mb'lık bir iso ile temel
    kurulumu yapıp geri kalanını 3.0r2'den devam ettirirsiniz (internet ya
    da cd vasıtası ile).

    http://www.debian.org/CD/netinst/

    * beta3 aşamasındaki debian-installer da önerilir, her ne kadar ben
    uzman kurulumunu yapmış olsamda pek tecrübeniz yok ise, size mümkün
    olduğu kadar az soru sorarak işini görecektir.

    http://www.debian.org/devel/debian-installer/

    * SCSI kartınızı tanıtabilmek için kernel'a komut geçmeniz gerekirse:

    http://www.tldp.org/HOWTO/BootPrompt-HOWTO-6.html

    - --
    Erçin EKER
    UIN: 82166138
    Jabber: ercineker@jabber.org

    * gb notes that fdisk thinks his cdrom can store one terabyte
            -- Seen on #Linux