[linux-baslangic] [Spam] Re: [Spam] knoppix kurulumu

---------

From: Esref Atak (liste@yenimail.com)
Date: Mon 22 Mar 2004 - 06:27:02 EST

    SSL'li mi konusuyoruz? ;)

    Saygilar,
    Esref Atak

    ----- Original Message -----
    From: "Suhan DUMAN" <sduman@gelirler.gov.tr>
    To: <linux-baslangic@liste.linux.org.tr>
    Sent: Monday, March 22, 2004 9:22 AM
    Subject: [Spam] [linux-baslangic] knoppix kurulumu

    MS4gKktub3BwaXhpIGhhcmQgZGlza2ltZSBoYXJkIGRpc2t0ZW4gbm9ybWFsIGJpciBpc2xldGlt

    IHNpc3RlbWkgZ2liaSBuYXNpbA0Ka3VyYWJpbGlyaW0/DQoNCktub3BwaXgnZGUgYmlyIGtvbnNv

    bCBla3JhbmluZGEgInN1IiBrb211dHV5bGEgcm9vdCBvbGR1a3RhbiBzb25yYSwNCiJrbngtaGRp

    bnN0YWxsIiBrb211dHUgdmVyaXJzZW5peiBrZW5kaXNpbmkgaGFyZGRpc2snZSBrdXJhci4NCg0K

    Mi4gKkhhZGkga3VybWFkaWsgZGl5ZWxpbS4gSG9tZSBkaXppbmluaSAzMDAgTUIgb2xjYWsgc2Vr

    aWxkZSBheWFybGFtaXN0aW0uDQpCdW51IDEgR2IgYSBuYXNpbCB5/GtzZWx0aXJpbS4gS2F5aXRs

    aSB2ZSBheWFybGFtYWxhcmkgeWFwaWxtaXMgdmUga3VydWxtdXMNCnByb2dyYW1sYXJpbSB152Fy

    bWk/DQoNCiJjaGZzIC1hIHNpemU9KzEwMDAwMDAgL2hvbWUiIGtvbXV0dXlsYSBmaWxlIHN5c3Rl

    bSdpIGFydHRpcmFiaWxpcnNpbml6Lg0KKzEwMDAwMDAgeWVyaW5lIGRhaGEgefxrc2VrIGJpciBk

    ZWdlciBkZSBnaXJlYmlsaXJzaW5pei4geWEgZGEgc2l6ZT01MDAwMDAwDQpzZWtsaW5kZSBrZXNp

    biBkZWdlciBkZSB2ZXJlYmlsaXJzaW5pei4NCg0KIDMuICogSXN5ZXJpbWRlIHN0YXRpayBJUCwg

    RE5TLCBhZyBnZedpZGksIG51bWFyYWxhcmltIHZhciB2ZSB3aW5kb3dzdGEgYWdhDQpiYWdsYW50

    aSBrdXJtYWsgaedpbiB2ZSBhZ2Rha2kgYmlyIHByaW50ZXJkYW4g52lrdGkgYWxtYWsgaedpbiBr

    dWxsYW5pY2kNCmFkaW0gdmUgc2lmcmVtIHZhci4gS25vcHBpeHRla2kgYXlhcmxhbWFsYXJpbSBp

    bGUgSVAsIEROUywgYWcgZ2XnaWNpLA0KbWFza2V5aSBnaXJpeW9ydW0uIGFtYSBhZyBrb21zdWxh

    cmltaSBuZXJkZW4gZ/ZyZWJpbGVjZWdpbWksIGtsYXP2cmxlcmltaQ0KcGF5bGFzaW1hIGHnYWNh

    Z2ltaSwgYWdkYWtpIHByaW50ZXJhIG5hc2lsIOdpa3RpIGf2bmRlcmViaWxlY2VnaW1pDQpiaWxt

    aXlvcnVtDQoNCmludGVybmV0IG1lbnVzdSBhbHRpbmRhIGxpbm5laWdib3Job29kIGFkaW5kYSBi

    aXIgdG9vbCB2YXIuIG9yYWRhbg0KYmFrYWJpbGlyc2luaXouDQoNCg0KU2F5Z2lsYXJpbWxhIC8g

    QmVzdCBSZWdhcmRzDQoNClN1aGFuIERVTUFODQpZYXppbGltIFV6bWFuaSAvIFNvZnR3YXJlIFNw

    ZWNpYWxpc3QNClZFUklTSVMgVmVyaSB2ZSBJbGV0aXNpbSBTaXN0ZW1sZXJpIEEuUy4NCkt1bG9n

    bHUgU29rYWsgTm86IDQvMiAwNjY4MA0KQ2Fua2F5YSAvIEFOS0FSQQ0KVGVsIDogMDMxMiA0Njg3

    NDc4DQpGYXg6IDAzMTIgNDI3NjE0Ng0KRS1tYWlsIDogc2R1bWFuQHZlcmlzaXMuY29tLnRyDQog
    href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"