[linux-baslangic] Re: mail dosyasinda sorun

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 20 Mar 2004 - 14:59:51 EST

    Ahmet> Merhaba,
    Ahmet> Bugun ahmet isimli bir lokal mail hesabina pine ile erisemez oldum. "Unknown format" gibi birseyler soyledi. Ben de /var/spool/mail/ahmet dosyasinin adini degistirdim ve pine'i
    Ahmet> yeniden baslatarak yeni bir mail dosyasi olusturdum. Eski mail dosyasinin boyu 20MB civarinda idi.
    Ahmet> Erisemedigim mailler onemli degil. Ama, tum maillerimi arsivledigim bir baska hesabim daha var. Onun mail dosyasi 800 MB civarinda. Uzun zamandir da (yani bir kac senedir) hic kontrol etmiyordum. Su anda test etmekten de cekiniyorum acikcasi.
> [...]

    bilmiyorum pine icin bir ayar var mi ancak sirf bu yuzden
    sylpheed kullaniyorum. Maillerin her birini bir text dosyasi
    olarak tuttugu icin ve ilgili rfc ile uyumlu oldugu icin
    kuralina uygun herhangi bir email-client ile tum maillerime
    erisebiliyorum (windows altinda dahil)

    cozum olarak sylpheed gibi Maildir tarzinda mail saklayan
    bir program tercih edebilirsiniz...

    bir diger alternatif: fixmail diye bir programdan bahsediyor
    google. denemek isinize yarayabilir.

    saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.