[linux-baslangic] mandrake-10.0 Community?

---------

From: Fatih Kanay (fkanay@isvicre-sigorta.com.tr)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 05:06:08 EST

    Arkadaslar mandrake club den dun gelen mailde 10.0 community versiyon isolarinini download edilebileceği belirtiliyor.
    Bende hemen indirdim ama kurmadan once size bir danismak istedim. Bu versiyon hakkinda bilgisi olan varmi, su an 9,2 kullanıyorum, kernel 2,4,22 ( idi galiba :) ), bu versiyonada ne gibi yenilikler var yukseltmemi tavsiye edermisiniz?

    Tel:(216) 474 20 00 / 2355
    Faks:(216) 474 13 87-88
    Kısıklı Cad. No:30 81180 Altunizade-İST
    Web. www.isvicre-sigorta.com.tr