[linux-baslangic] Re: bir Qz=FCr?= ve bir soru.

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 16 Mar 2004 - 12:33:44 EST

    Orkun>
    Orkun> kismini bulamadim . Tam yolu bumu ? baska nerden ulasa biliriz...
    Orkun>
    Orkun> ayrica
    Orkun>
    Orkun> acilista mandrakeye root olarak nasil baglaniriz ,terminalsiz ...

    init-level'i 3'e getirin.
    yani X otomatik baslamayacak sekilde konfigure edin sistemi.
    mandrakede nasil yapilir bilemiyorum.

    Daha sonra root olarak login olun ya da normal
    kullanici ile login olup su yaptiktan sonra
    startx
    yazarak grafik ekrani root olarak baslatabilirsiniz.

    saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.