[linux-baslangic] bir Qz=FCr?= ve bir soru.

---------

From: b0113014@hacettepe.edu.tr
Date: Mon 15 Mar 2004 - 16:08:50 EST

    inactiveHandle=46,62,79
    inactiveTitleBtnBg=170,170,170
    linkColor=3,15,123
    selectBackground=24,29,43
    selectForeground=255,255,255
    visitedLinkColor=72,3,95
    windowBackground=64,88,108
    windowForeground=128,137,153"

    var bunu nasıl kullanacağim bir de Mandrake 9.2 kullanıyourm. Sistemimdeki
    gereksiz servisleri nasıl kapatabilirim?
    Özürüme gelince gecen Maddog seminerinden sonra Devrim abilere katılıp
    etkinlik linux grubunun toplantısını dinleyecektim. Seminerden sonra
    seminer salonunda toplantı olacak sanıyordum. Etkinlik grubu yemege
    gitmeye karar verdi. Bende yanımda para olmadıgı icin beraber gidemedim
    onlarla. (Devrim abi kayıt olurken belki sana pek samimi ifade
    edemedim!)Çok özür diliyorum....
    iyi çalışmalar....