[linux-baslangic] Ethernet+DHCP sorunu

---------

From: E&Erdem (erdem@turkcelinux.net)
Date: Mon 15 Mar 2004 - 12:09:21 EST

    Bir note-book'a debian kurdum. Uzerine takili pcmcia ethernet karti
    (Xircom 10Base-T) ile LAN'da hicbir sorun yasamiyorum, ama Kablo Net'ten
    dhcp ile ip almaya calisinca "ip length 328 disagrees with bytes
    received 332" seklinde hatalar veriyor.

    Ama sorunun ethernet kartindan mi, yoksa Kablo Net dhcp server'dan mi
    oldugunu anlayamadim. Ethernet karti oldukca eski. Yeni bir kart almadan
    once sorunun ethernet kartindan olduguna emin olmak istiyorum. Bir de
    problem yasamayacagim bir pcmcia ethernet karti onerebilecek olan var
    mi? Tabii usb ile baglanti olasiligi benim bildigim gibi imkansiz
    degilse onunla ilgili yardim bulabilecegim kaynak da...

    Iyi calismalar...