[linux-baslangic] toshiba ile bağlantı

---------

From: dost (milban@yahoo.com)
Date: Sat 13 Mar 2004 - 14:39:34 EST

    toshiba satellite a20-s103 note-book um var.c sürücüde
    winxp var.d ye ise Mandrake 9.2 yi kurdum ama
    internete bağlanmam mümkün olmadı.Modemi tanıtma
    problemi var.Bana birebir direkt olarak yardımcı
    olacak arkadaş lazım.Yani,şuraya bi bak,şuradan
    sürücüyü indir demekle olmuyor!Çünkü olmuyor!!Yani
    benimle aynı zorlukları yaşayıp bu işten kurtulan ve
    linuxa gönül veren arkadaş
    arıyorum.Girmediğim,bakmadığım modem sitesi ve modeli
    kalmadı.Derdi benimle aynı olana da rastlamadım.Şu na
    da razıyım."Bu iş Mandrake ile olmaz.Red Hat yüklemen
    gerek!"Ona razıyım.Şimdiden herkese teşekkürler.
    Sağlıkla kalın
    Metin