[linux-baslangic] Re: LG + Debian

---------

From: Serdar ÞANAL (serdar@istas.com.tr)
Date: Sat 13 Mar 2004 - 08:59:10 EST

    Selam

> [...]
    > gorunuyor, yani sitelerinde Mandrake gibi aciklama
    > yapmiyorlar ama Gentoo da LG cd-rom'lari yok ediyor) Aslinda
    > Debian'a gecmeden once Knoppix ve Mepis ile denemistim ve
    > sorun yoktu. (Sonucta Debian bazli dagitimlar diye dusundum)
    > Neyse, su anda olu bir cd-rom'la basbasayim. (Hatta CD1 de
    > icinde kaldi!
    > Sokemiyorum aleti cunki garantisi devam ediyor.) Simdi gidip,
    > cd-rom'u aldigim yerde salaga yaticam heralde... :-) "Abi ben
    > bilgisayardan anlamam, dune kadar calisiyodu...Word'de yazi
    > yaziyoduk, o bozar mi bunu?" :-P Hadi bana kolay gele...

    Bundan once Cdrom' un firmware' ini yeniden yazmayi denesen, daha once nasil
    yapildigi listelere atilmisti. Illede salaga yatacam diyorsan bari icindeki
    cd yi cikarda adam word de yazi yazarken debian cd sinin ne isi vardi cdrom
    da demesin. (Gerci cakmaz bu bilgisayarcilar ama bir ihtimal linux bilene
    denk gelirsin.) Cd yi cikarmak icinde kapagin altinda kucuk bir delik olmasi
    lazim. Oraya atac gibi bir birsey sokarak kapagi manuel acabilirsin.

    Kolay gelsin...