[linux-baslangic] knoppixte program kurmak

---------

From: Serdar Göncü (sgoncu@anadolu.edu.tr)
Date: Fri 12 Mar 2004 - 08:16:16 EST

    MErhabalar Cdden knoppixi başlatıp kullanıyorum. Fakat çalışmama için PINGO isimli bir programı kullanmam gerekiyor. Linux konusunda çok acemiyim ve program nasıl kurulur bilemiyorum. Bir programı cd den başlattığım knoppixte kurup çalıştırabilirmiyim? Setup klasörünün yapısı aşağıdadır.
    Yardımlarınız için çok teşekkürler
    Araş. Gör. Serdar Göncü
    Anadolu Ünv. İkieylül Kampüsü
    Müh. Mim. Fak. Çevre Müh. Böl.