[linux-baslangic] Re: Mand 9.2 de pine paketi yuklemek hk. yardim

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 18:31:04 EST

    "Serdar Aydemir" <serdar_aydemir@koytur.com> wrote:

    SA> Selam,
    SA> Mandrake 9.2 icin pine paketini nasil yukleyebilirim.
    SA> 9.1 de once openssl.... rpm -U openssl...
    SA> sonra da rpm -i pine....... paketini yukleyince oluyordu. Ayni
    SA> programlari 9.2 de olmadi. Nasil yapabilirim? tesekkurler.......

     Bos yere tek tek paketlerle ugrasmayin. MDK cd lerinde hazirda olan bir
    program icin

     urpmi pine

     yeterli olur :)

     Baska bir cd / internet adresi / ftp arsivi vs. eklemek isterseniz
    urpmi araclarini (addmedia vs.) incelemenizi tavsiye ederim.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens