[linux-baslangic] fedora ve alsa driver

---------

From: Bulent SENER (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 06:28:17 EST

    Merhabalar,
    Fedora üzerine alsa driverlerini kuramiyorum. Hem rpm olarak hem de
    kaynak kodundan denedim, olmadi. Mevcut haliyle fedora benim ses kartimi
    AC97 olarak goruyor ve i810 driver kullaniyor. Bu da ses kartinda
    mikrofon ve hoparlör cikislarini bir sekilde yanlis yonlendiriyor. Ayni
    pc de suse live 9 ile hic sorun yasamiyorum.

    --
    Saygılarımla,
    Bülent ŞENER