[linux-baslangic] Ynt: ADSL

---------

From: nulk (nulk@mynet.com)
Date: Tue 09 Mar 2004 - 17:32:06 EST

    iyi günler. Benim corecess 3112 usb adsl modemim var. Bunu hiç bir linux
    sürümünde tanıtmayı başaramadım(mandrake 9,2,Suse 8,2,FedoraCore 1). Bu
    modemi kurabileceğim linux dağıtımı veya kernel sürümü var mı? Cevaplarınız
    için şimdiden sağolun. Usb adsl modemlerin linux'a tanıtımı malesef
    problemli, sebebi ise usb porttan bağlanan adsl modemler, bu alemin win
    modemleridir.Benim tavsiyem üzerinde router ve firewall özelliği olan,
    ethernet bağlantılı bir modem almanızdır. Ben sahsen Adsl modem olarak usb
    Zyxel prestige 630 kullanıyorum, şuan için internete, dial-up
    bağlanıyorum.Saygılarımla.