[linux-baslangic] Re: sudo ve echo ile rc.local a ekleme yapma.

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 09 Mar 2004 - 11:34:41 EST

    Selamlar
    Yaptigim is ozel bir uygulama. Webde yayinlanacak flan degil. Yani =
    gerekirse apache yi root yetkisi ile bile calistirabilirim. Sorun degil =
    yani. Birakin webde yayinlanmasini makinaya erisim bile olmayacak. O =
    yuzden apache veya nobody e yetki vermem sorun degil. Rc.local icine =
    ekleme yapmaya gelince Web uzerinden benim aklima sudo geldi. =
    Anlamadigin dosyaya pico ile yazabiliyoruzda neden echo ile ekleme =
    yapamiyoruz. Ayrica boyle yapilmiyorsa nasil yapiliyor?