[linux-baslangic] Re: acil lütfen , Kablo net

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Sat 06 Mar 2004 - 12:35:37 EST

     Merhabalar,

    > Yükleye bilseydim deniyecektimde, iso dosyalarini acip diskete yazdim ama
    > nedense otomatik yükleme olmasina ragmen yüklemiyor.CD den boot edip devam
    > etmiyor yani .

     ISO dosyalarini acmamalisiniz, actiginiz zaman bootable bir iso imaji bu ozelligini yitirir.

     Nero'yu baslattiginizda size sordugu sorulari umursamadan iptal deyin. Dosya menusunden burn iso image gibi bir sey olacakti onu acip ordan yazdirin isoyu. Boylece boot olmamasi sorunu cozulmus olur.

     Selamlar.

    --
     A. Murat Eren