[linux-baslangic] kilitlenme felaketi sonrasi...

---------

From: Ozan Enginoglu (email@ozanenginoglu.com)
Date: Thu 04 Mar 2004 - 10:38:22 EST

    fedora core 1 kullaniyorum ve birkac gun oncesine kadar onemli bir
    sorunum olmamisti taki buyuk olasilikla kasadaki bir kablonun yer
    degistirmesi (!) sonucu bir kilitlenmeye kadar. sonuc olarak bilgisayara
    reset atmak zorunda kaldim ve tekrar actigimda belirgin yavaslamalar
    gordum. mesela su anda mesaji yazarken bir yeri yanlis yazdim diyelim ve
    backspace e basinca birkac harf birden siliniyor yada birkac harfi
    yazdiktan sonra hepsi bir anda cikiyor. en onemlisi mp3 calarken
    takilmalar yasiyorum... bunu nasil duzeltebilirim? bu arada bu isi
    halledebilirsem complete backup yapmak istiyorum. (cd ye) ama 5 gb lik
    dosyayi nasil cdlere kopyalayabilirim yardimci olursaniz sevinirim.
    simdiden tesekkurler. saygilar