[linux-baslangic] linux acilmiyor :((((((

---------

From: Serdar Aydemir (serdar_aydemir@koytur.com)
Date: Thu 04 Mar 2004 - 04:13:03 EST

    Selamlar
    Mandrake 9.1 yuklu olan bir muhasebe server var.
    Daha once baska makinedede olmustu ama onu fsck duzeltmisti.
    Bunu nasil duzelrtirim acaba?
    Acilirken Failed to check file system. Do you want to repair the errors? (Y/N)
    Yes diyorum. Root sifresini girdigim zaman
    Repair filesystem 1# olarak geliyor.

    df ile baktigimda /dev/hda5 olan / partitionu gorunuyor.

    fsck ile denedim ama olmadi. Baska bir yontem var mi acaba?
    Diskim bozulmus olabilir mi?

    Tesekkurler