[linux-baslangic] mandrake kurulurken

---------

From: orkun (orkunalan@hotmail.com)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 11:43:21 EST

    Selam ,
    mandrakeyi cd ye yazdim.Gayet güzel giderken nereye kurulacagini sordu ve seçenek vermis ama hangisini seçecegimi bilemedim. Sizlere danismak istedim . Benim harddiskim 2 bölüme ayrilmis durumda . birinci bölümde linux u agirlamak istiyorum ama windows var suanda . ikinci bölümde de kaybolmamasi gereken yedeklerim var . ikinci bölüme dokunmadan linux u birinci bölüme hangi seçenekle kurarim ? tüm diski sil diye bir seçenek vardi sanirim . Onu seçersem tüm harddiskim mi silinir yoksa o bölüm mü ? yardimci olursaniz sevinirim ...