[linux-baslangic] Konu dışı

---------

From: Erdal YAZICIOĞLU (erdal.yazicioglu@gbhl.org.tr)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 04:55:31 EST

    PP ile arama yaparken arama yaparken SQL sorgusunda LIKE fonksiyonunu kullanıyorum. Örneğin Çıkan sonucun üzerine tıklayıp detayını görebiliyorum fakat arama syafasına döndüğümde page has expired hatası alıyorum ve her seferinde F5 tuşuna basmam gerekiyor. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaş var mı acaba..?
    Şimdiden teşekkğr ederim