[linux-baslangic] Battery Charge Monitor 2.4.2

From: nuri ramadan (1030515149@erciyes.edu.tr)
Date: Sun 06 Jun 2004 - 18:33:02 EEST

merhabalar!
laptopumda mandrake 10 kurulu.su an gnome
kullanıyorum.Battery Charge Monitor 2.4.2 programını
panele yerleştirdim ama bir türlü çalıştıramadım(laptonun
şarj durumunu gösteren program).Bu program hakkında
önerilerinizi bekliyorum.Umarım çalıştırmaya başarırım.
teşekkürler!
kolay gelsin

Nuri RAMADAN
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin